Avatar billede Jann6628 Mester
16. marts 2018 - 08:32 Der er 1 kommentar

Animation på næste slide.

Hej.
Jeg sidder i PP 2016.
Mit problem er at jeg gerne vil have overført billeder til det næste slide, men billederne skal stå præcis de samme steder som hvor de afsluttede deres animation på forrige slide.

Er der nogle der ved hvordan man kan gøre det?
Avatar billede Den Store Stygge ;0) Seniormester
31. maj 2019 - 15:24 #1
Jeg har ikke lige den "Smarte" løsning, men måske kan du bruge følgende "Cowboy trick"
kør din PowerPoint, vent til dit slide er animeret færdig, tag et skærmbillede (WIN+SHIFT+S)
I redigeringsmode tager du en kopi af det første slide, og indsætter billedet i kopien, og placerer denne nederst.
Du har nu et billede du kan anvende til at placere figurerne efter.
Har lige kastet en lille video på YouTube:
https://youtu.be/TMmjX_jGIYg