Avatar billede Driton Seniormester
16. marts 2018 - 18:47 Der er 4 kommentarer

Application loader og visning af app på Itunes connect

Jeg har prøvet nu over 1 uge at oploade min app. Jeg får ingen fejlmeddelelse på application loader. Min app kan ses i 2-3 minutter på itunes connect som processing. Derefter forsvinder den helt på itunes connect. Er der nogle der har oplevet lignende og løst det?
Avatar billede kungfupanda Praktikant
03. maj 2018 - 11:02 #1
well im also experiencing a similar situatiion
To solve the issue i just try to create a new certificate. But i got a new problem in the process of creating a new certificate that is as given "Generating a Certificate Signing Request go to next step to Submitting a Certificate Signing Request For Approval,In this step After creating a CSR, log in to the iOS Provisioning Portal and navigate to ‘Certificates’ -> ‘Distribution’ and click the ‘Add Certificate’ button. But still there is no button like "Add Certificate" display on my screen.
Plex | Tutuapp | Psiphon
Avatar billede Aaradhya Praktikant
07. juli 2018 - 07:49 #2
Wow, Really great post i enjoy it very much here I appreciating your knowledge keep sharing kindly check it out
https://downloadhanumanchalisalyrics.weebly.com/
Avatar billede mahe reddy Novice
17. august 2018 - 09:15 #4
Latest pc apps free download
https://appsforpc.org/