Avatar billede logbuilders Mester
17. marts 2018 - 16:28 Der er 1 kommentar

dlna server

Når jeg viser video på tv via DLNA i størrelse 4/3 fra PC fremkommer de på tv i et andet størrelsesforhold - sikkert 16/9.
Jeg kan ikke på mit TV ændre størrelsesforhold når jeg er i DLNA.
Da det er private videoer er det meget generende.
Jeg har prøvet Donky og Serviio servers.
Cromecast skrivebordskopiering er ok med formater men kan ikke følge med i hurtige bevægelser.og har dårlig billed/lyd sync.

Nogen forslag
11. februar 2019 - 12:32 #1
er filere i mp4