Avatar billede Futte1950 Juniormester
18. marts 2018 - 04:32 Der er 4 kommentarer

DANSK VIDEOREDIGERINGS PROGRAM

FINDES DER IKKE ET DANSK VIDEOREDIGERINGS PROGRAM SOM ER NEMT AT BRUGE.

PÅ FORHÅND ATK
KURT
Avatar billede frem-ad Professor
18. marts 2018 - 08:51 #1
Hvis du bruger Windows vil det oplagte valg være tilføjelsen fra Microsoft Movie Maker
Avatar billede poko1 Ekspert
18. marts 2018 - 09:28 #2
Microsoft Movie Maker fungerer ikke længere! Det kan installeres men det opdateres ikke mere. Med et par små tricks kan det dog genetableres.
Avatar billede eurositi Ekspert
18. marts 2018 - 11:29 #3
Der findes to dansk oversatte programmer, som tilmed er ret brugervenlige, nemlig Apowersofts Video Editor og Freemake Video Converter. Jeg benyttede Freemake igennem flere år.

Desværre kan jeg ikke anbefale dem, for installationsprogrammet indeholder nu i begge tilfælde spyware. Spywaren kan formentlig stadig fjernes med lidt teknisk snilde, men jeg garanterer ikke noget.

Der er dog mange brugere, som lader til at være glade for begge programmer alligevel.
Avatar billede nopsen Ekspert
18. marts 2018 - 12:10 #4
Futte1950

har du glemt dette?
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1022218

det vil være en hjælp til dig selv, hvis du melder tilbage på den hjælp du er i gang med at få, der er ikke meget sjov ved at bruge tid på at forsøge at hjælpe en bruger der forsvinder uden at fortælle om hjælpen var brugbar.
du risikerer bare at mange ikke gider røre flere af dine spørgsmål.