20. marts 2018 - 00:13 Der er 4 kommentarer

Ingen lyd fra PC, men aux virker

Hej, håber der sider nogen som ved mere om det end mig, jeg synes jeg har prøvet alt efterhånden, men intet har hjulpet...
De indbyggede højtalere i min Acer Aspire E 17 (E5-774G-76HD) Bærbar vil ikke afspille lyd, jeg kan se lyden bliver afspillet, og sætter jeg høretelefoner i AUX stikket virker det præcis som det skal i dem, og når jeg trækker dem ud sker der intet, er der nogen der ved hvad dette kan skyldes?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2018 - 07:44 #1
Nogen gange kan det være så simpelt som at skrue op for lyden (og dobbeltjek at den ikke er lydløs)
Avatar billede poko1 Ekspert
20. marts 2018 - 08:26 #2
I de Aller fleste tilfælde får man den mest kvalificerede hjælp hvis man starter med at beskrive hvilket styresystem man kører! Hvor efter man beskriver sit problem. Vi sidder jo ikke ved siden af din Pc:
20. marts 2018 - 22:48 #3
Der var ikke skruet ned for lyden, og den var heller ikke slået fra
windows 10 er styresystem
Men lyden er kommet igen udaf ingen ting nøjagtig som den forsvandt udaf ingen ting?
Avatar billede Kryltoppen Praktikant
30. april 2018 - 12:53 #4
Jeg havde det modsatte problem med min laptop. De indbyggede højttalere virkede fint, men når jeg satte mine https://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-kompakte-hoejttalere-boston-soundware-hvid-p-1238.html via jackstick, kom der intet lyd ud af dem. Jeg havde været alle indstillinger igennem, men intet held. Så prøvede jeg at opdatere lyd driveren inde i windows lydindstillinger og det hjalp! Så jeg tænker du måske kan prøve det? Håber det kan hjælpe.