Avatar billede jarlja Forsker
20. marts 2018 - 00:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

En font kalligrafie med mange farver og med mange snørklet og streger

Hej jeg håber i kan forstå det, Android har mange apps med  kalligrafi men jeg har ikke lige den type jeg søger, ind til videre. Har ikke været alle igennem. Det kan også være til w10. Jeg ville ønske at jeg kunne sætte et billede op her, af det jeg søger

På forhånd mange tak
Avatar billede poko1 Ekspert
20. marts 2018 - 08:43 #1
Har du prøvet at kigge under tegnoversigt i Windows?
https://ibb.co/eEQzvH
Avatar billede falster Ekspert
20. marts 2018 - 10:54 #2
Du finder næppe en font med "mange farver" - det ligner lidt, at der er tale om grafik - men her er efter det oplyste 517 kaligrafiske fonte:

http://www.1001fonts.com/calligraphy-fonts.html
Avatar billede jarlja Forsker
20. marts 2018 - 11:31 #3
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. marts 2018 - 12:26 #4
Alt efter hvad det skal bruges til, kunne det ikke tænkes det er lavet på følgende måde:

Et tegneprogram, hvor en "standard" kalligraf-font er anvendt, efter teksten er skrevet, laver vedkommende så denne regnbue effekt over teksten?
Avatar billede falster Ekspert
20. marts 2018 - 15:47 #5
Når fonten er valgt, kan man - f.eks. - i Word (2010 er anvendt) fremstille noget der ligner meget ved hjælp af at sætte fontfarven til Graduering og så vælge en graduering med ønsket effekt.
Avatar billede falster Ekspert
20. marts 2018 - 15:54 #6
Avatar billede jarlja Forsker
23. marts 2018 - 16:31 #7
1000 tak for hjælpen