Avatar billede DeltaF0X Praktikant
20. marts 2018 - 09:40 Der er 12 kommentarer

Fejl på opstart af alle programmer på min computer

Hejsa, jeg oplever lige nu at hver gang jeg åbner et program på min computer commer den op og siger:

Programmet kunne ikke starte korrekt (0xc000000d). Klik på OK for at lukke programmet.

Dette sker typisk med spil da det er det jeg bruger mest, men sker også med google og andre ting, dog efter nogle gange efter at prøve i 3 minutter at åbne google kan den dog godt åbne

Håber der er nogle derude der kan hjælpe mig med dette problem fordi det er meget irreterende

- / DeltaF0X / Oliver
Avatar billede DeltaF0X Praktikant
20. marts 2018 - 09:52 #1
Her er et screenshot af fejlen hvis det ville hjælpe

-------------------------------
https://imgur.com/a/yCCKM
-------------------------------
Avatar billede Slater Ekspert
20. marts 2018 - 10:09 #2
Er det altid agent.exe der er problemet? Og ved du hvad det program er?
Avatar billede DeltaF0X Praktikant
20. marts 2018 - 10:26 #3
Nej, det var bare lige Hearthstone jeg åbnede, hvor den kørte det, normalt kan det også ske hvor den bare siger "Discord.exe" eller mange andre
Avatar billede Mikael Ekspert
20. marts 2018 - 10:29 #4
Avatar billede DeltaF0X Praktikant
20. marts 2018 - 10:33 #5
Tak for linked, har læst det, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg så får det fjernet, jeg har kørt antivirus scanninger og programmer op men de siger ikke der er noget,
Avatar billede DeltaF0X Praktikant
20. marts 2018 - 10:37 #6
Og Slater, nej jeg er ikke helt sikker på hvad det er, jeg fik dette problem efter jeg installerede nogle spil fra steam, men det kom først efter et par uger
Avatar billede Mikael Ekspert
20. marts 2018 - 10:47 #7
#5 Har ikke prøvet.. Men prøv:
https://www.neuber.com/taskmanager/?ref=neuber2

Jeg anbefaler at du opretter et "system gendannelsespunkt" inden du prøver.
Avatar billede DeltaF0X Praktikant
20. marts 2018 - 11:22 #8
Og hvordan gør man det???, jeg er helt lost
Avatar billede Mikael Ekspert
20. marts 2018 - 11:41 #9
#8  Gør dig selv den tjeneste at fortælle hvilken windows du bruger.. Fx. Win 7/8 eller 10 ;)
Avatar billede DeltaF0X Praktikant
20. marts 2018 - 11:43 #10
jeg bruger windows 8
Avatar billede Mikael Ekspert
20. marts 2018 - 11:46 #11
#10 Der er jeg stået af ;) Men andre har nok svaret ;)
Avatar billede DeltaF0X Praktikant
20. marts 2018 - 11:48 #12
jaer, jeg kigger på det når jeg kommer hjem, tror det er en virus eller lign.