Avatar billede jarlja Forsker
23. marts 2018 - 16:47 Der er 3 kommentarer

En app fylder måske 6 mb. Står der, men er det rigtigt?

Hej jeg synes apps til Android ikke passer med hvad der stå fx. De 6 mb. Fylder meget mere, hvad går det ud på? Og er der en måde jeg kan se hvad den i virkeligheden fylder?
Jeg synes det er møg irriterende når der kun er 16 GB. På intern og sd kort på 64 GB. Apps kan ikke flytte over mere, har prøvet flere forskellige ting. Måske det er mig.

På forhånd mange tak.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. marts 2018 - 17:43 #1
Jeg tror nu nok tallet passer. Hvor læser du det henne?

I tilgift er der jo ofte datalager og lager for midlertidige filer...
Avatar billede puren Ekspert
24. marts 2018 - 01:02 #2
mener det var i android 6 at der kom muligheden for at linke et sd-kort til den interne hukommelse...
Avatar billede jarlja Forsker
24. marts 2018 - 18:54 #3
Jeg kan ikke ligge apps over på sd kort mere. Har prøvet med flere apps,
Jeg har også prøvet rootking. Det kunne jeg ikke finde ud af.