Avatar billede tof-toft Praktikant
25. marts 2018 - 10:53 Der er 1 løsning

Opslag på opslag

Hej Alle

Jeg sidder med et lille problem, hvor jeg gerne vil lave et opslag, og finde en værdi i et andet ark, hvilket jeg sagtens kan, dog ligger mit problem i at jeg gerne vil have at den søger efter en ny værdi, hvis det felt den finder er tom.. her skal den tage den næste felt med samme "produkt" Kolonne A og vise den første værdi den kan finde fx med produkt 802 (markeret rød) hvor den sagtens kan finde uge 11 under renoveret men kan ikke finde uge 5 i modtaget.  Dog kan der være en i mellem der også er tom, så det er ikke nødvendigvis den næste eller den næste produkt, hvor der er en værdi i kollone I.
hvordan løser jeg dette?

håber i forstår mig.

Jeg har delt arket her:
https://www.dropbox.com/s/qczf33gdyb670y5/regneark.xlsx?dl=0
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
25. marts 2018 - 11:49 #1