Avatar billede Bo Bondemand Praktikant
25. marts 2018 - 18:29 Der er 2 kommentarer

Hvilken mobil?

Hejsa,
Jeg kigger efter ny mobil, eftersom jeg har tabt min gamle Oneplus 3. Når jeg kigger rundtomkring, falder jeg tit over Oneplus 5t og Huawei Mate 10 Pro. Jeg er i tvivl om, hvilken det skal være, og kan ikke rigtig beslutte mig. Jeg vil gerne have, at min mobil er super snappy og ikke bliver langsomere over tid. Hvis du har andre forslag, vil det også være super lækkert.

Tak på forhånd!
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. marts 2018 - 18:53 #1
Har selv en 5t og er super tilfreds. Min kollega har en Nokia 8 og det virker som om han er lige så tilfreds som mig. Fordelen med de to er at det er nästen rene Android. Pixel har også fået gode karakterer.
Avatar billede Asmus S Praktikant
27. marts 2018 - 13:41 #2
Jeg har også selv en Oneplus 5t og kan helt klart anbefale den