Avatar billede Iversholt Novice
25. marts 2018 - 20:09 Der er 2 kommentarer

fejl i formel eller kopi

hej.. jeg har oprettet kopilink fra et ark ud til flere ark... men nu viser over halvdelen af mine kopilink ##### hvor der burde stå 00:00:00, men i andre link fungere det fint nok !!
en der kan fortælle mig hvor fejlen ligger ??
Avatar billede store-morten Ekspert
25. marts 2018 - 20:44 #1
Er kolonnen bred nok?
Avatar billede Mikael Ekspert
26. marts 2018 - 16:28 #2
#1 Præcis min tanke..

Jeg har et Excel ark som kan downloades.

Det er lavet i Excel med 100 % størrelse. Men oplever, at andre "brugere" får nævnte problem. Bl.a. fordi deres egen Excel/ Libre office som standard står til fx. kun 90 % ;)

Der er kun et at gøre. Det er, at gøre kolonnen en smule bredere og gemme arket ;)