Avatar billede ErikHg Ekspert
26. marts 2018 - 11:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke fjerne hemmligt nummer

Jeg har en Samsung Galaxy J5 2016. Den fungerer udmærket, men jeg kan ikke finde frem til hvordan jeg fjerner "hemmeligt nummer" når jeg ringer ud.
Jeg har prøvet at kikke i manualen, og på YouTube desværre uden held :-(
Måske er der én her på eksperten, der kan hjælpe med at løse mit problem.
På forhånd tak.
Avatar billede INK Ekspert
26. marts 2018 - 11:57 #1
Kan det tænkes, at du i dit abonnement har bedt om at være anonym?
Avatar billede nopsen Ekspert
26. marts 2018 - 12:54 #2
på min s7 går man ind i opkald - trykker på de 3 prikker øverst til højre - indstillinger - scroller ned til flere indstillinger og vælger vis mit opalds-id
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. marts 2018 - 13:16 #3
#1
Så er problemet med visningen af hemmeligt nummer løst. Jeg ringede til min udbyder YouSee, og fortalte pm mit problem. De kunne se hos YouSee, at der stod funktionen "hemmeligt nummer aktiv". Dette fjernede de med det samme.
Sagen er dermed løst.
Takker mange gange :-)