Avatar billede mort1 Ekspert
26. marts 2018 - 16:45 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Program der viser, hvad min pc er bestykket med - Ram, Lydkort osv.

Jeg havde en gang et lille gratis program, måske fra bladet Komputer, som kunne vise f.eks. hvor meget RAM der er i pc'en og hvor mange slots - Hvilket lydkort, hvilket grafikkort og meget mere. Nogen der ved hvilket program, eller har bud på et tilsvarende ?
Avatar billede larsini Seniormester
26. marts 2018 - 17:02 #1
prøv speccy - kan hentes på www.piriform.com - koster gratis
Avatar billede martens Guru
26. marts 2018 - 17:04 #2
Ja det kunne jo sagtens være dette :

Speccy
download det her :

https://filehippo.com/download_speccy
Avatar billede mort1 Ekspert
26. marts 2018 - 17:52 #3
Tak - Det var nu ikke det program jeg i sin tid brugte, med dette klarer fint opgaven, og jeg blev helt glad for min 11 år gamle maskine.