Avatar billede kaffekanden Mester
27. marts 2018 - 12:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mit Age of Empire 3

Hej derude
Jeg har købt Age of Empire 3 på Steam
men min PC vil ikke starte det i systemkravene står der at det kan kører på Windows XP og jeg har Windows 10 men burde Steam ikke have lavet det om til Windows 10 når man stadig kan købe det der inde?
håber der er nogle der kan hjælpe :)
Avatar billede Slater Ekspert
27. marts 2018 - 13:07 #1
Du kan ikke nødvendigvis regne med at spil kan køre på Windows 10, bare fordi Steam sælger dem. Men lige i tilfælde af Age Of Empires 3 ved jeg personligt at det virker fint på Windows 10. Problemet må altså være et andet sted.
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. marts 2018 - 13:12 #2
Avatar billede kaffekanden Mester
27. marts 2018 - 17:47 #3
Tak jeg har fået problemet løst :)?