Avatar billede grzona Ekspert
27. marts 2018 - 15:59 Der er 10 løsninger

panda opsigelse

hej eksperten.

jeg har opsagt mit panda abonnement i dag (mailede dem også en opsigelse for 4 dage siden, uden svar) men da jeg så at de havde trukket for April, ringede jeg til dem og fik det opsagt "igen". Men de ville alligevel ikke refundere min betaling for April månede :-( kan de tillade sig dèt. Nu hvor jeg ikke har panda mere hvorfor skal jeg så give dèm penge for en ekstra månede??

peter
Avatar billede INK Ekspert
27. marts 2018 - 16:09 #1
Jeg forsøgte at finde Pandas salgsbetingelser på hjemmesiden, men det var ikke til at finde. 1 måneds opsigelse er nok noget du må leve med.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. marts 2018 - 16:10 #2
Der må jo være en opsigelsesfrist du ikke har overholdt vil jeg umiddelbart tro, så du er faldet i fælden med en ekstra måneds betaling.
Avatar billede grzona Ekspert
27. marts 2018 - 16:11 #3
ja! deres hjemmeside og undersider - specielt gennemsigtighed - er svær at finde:-(
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. marts 2018 - 16:24 #4
#3
Det virker ikke helt reelt - noget paradoksalt i betragtning af Pandas produkter skal beskytte brugerne!!
Avatar billede store-morten Ekspert
27. marts 2018 - 16:25 #5
https://store.pandasecurity.com/300/?scope=optandc&id=Oa0fO7kkeS

Annullering af abonnementer
15.1        Kunder kan annullere abonnementer på produkter og tjenester som angivet på cleverbridge hjemmesiden. Afbestillingen træder først i kraft fra og med datoen for udløbet af den nuværende nuværende Abonnementsperiode.
15.2        cleverbridge kan annullere abonnementet på samme betingelser som kunden.
15.3        Brugen af ​​Produkter og Service, der sælges af cleverbridge, kan afhænge af online platforme, der opretholdes af Leverandøren, data behandlet af Leverandøren og Leverandørens evne til at levere Tjenesterne. Hvis leverandøren helt eller delvist ophører med at levere den respektive online platform, ophører med at behandle dataene eller stopper at levere de respektive Tjenester ("Shut Down"), har cleverbridge ret til at annullere abonnementet med virkning fra datoen for nedlukning. cleverbridge skal tilbagebetale kunden pro rata for tidsperioden for den daværende nuværende abonnementsperiode, der er tilbage efter afslutningen.
Avatar billede grzona Ekspert
27. marts 2018 - 17:32 #6
Store-Morten.

det må jeg lige tjekke ud. Men jeg forstår ikke helt hvad det betyder:-(
Avatar billede QWERTY Mester
27. marts 2018 - 18:07 #7
Hvordan hænger dit abonnement sammen ! "de havde trukket for Aprli" Hvorfor trækker de for en måned. Normalt når man fornyer et abonnement er det for et år.
Avatar billede grzona Ekspert
27. marts 2018 - 18:10 #8
jammen det var et abonnement med betaling månedeligt. Da jeg havde Avast var det da også et månedeligt betaling. Mit domæne og webmail - derimod - er årligt.
Avatar billede QWERTY Mester
27. marts 2018 - 18:20 #9
Ok. Tænker på om du har givet dem rigtige data om dit abonnement.
https://www.pandasecurity.com/austria/support/card?id=55517
Avatar billede grzona Ekspert
29. marts 2018 - 22:30 #10
tak alle med jeres gode indspark. det er løst. jeg accpeterede at betale for April og lader dèn ligge dèr. Orker ikke at gøre mere ud af det.
Men Mange tak for Jeres - MEGET - kompentente svar ;-)

afsluttet.