Avatar billede darkwader Juniormester
30. marts 2018 - 19:50 Der er 2 kommentarer

Google foto

Hej
Når jeg deler album i google er det ikke altid det virker. Jeg oplever at selvom jeg deler til Facebook via Facebook modulet siger folk at de ikke kan se foto
Man kan se problemet i Facebook profil Svend Erik Winterfeldt.
Nogen der har et bud på hvad der går galt
På forhånd tak
Avatar billede Jhja Seniormester
30. marts 2018 - 20:05 #1
Jeg ser ikke dine billeder på Facebook, men når jeg klikker på seneste link du har lagt ud på facebook kommer jeg Google Foto og ser billederne du har lagt ud fra Teknisk Museum 30-03-2018.
Avatar billede darkwader Juniormester
31. marts 2018 - 14:00 #2
Ja det er det som er pokkers underligt. Kan simpelthen ikke finde fejlen. suk