Avatar billede darkwader Juniormester
31. marts 2018 - 15:19 Der er 3 løsninger

Afløser for google /foto

Hej
Jeg har i mange år brugt google/foto til at gemme mine foto og lade andre se dem derfra. Klassikeren er at man deller kataloget eller laver et link til... fra kataloget.
Imidlertid er der efterhånden så mange problemer med google foto at det må være på tide at kigge sig om efter et andet system, der kan distribuere mine foto ud til omverden,
Nogle gode forslag ??
På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2018 - 16:39 #1
jeg bruger www.imgur.com
Avatar billede darkwader Juniormester
31. marts 2018 - 17:17 #2
Kan man dele foto vil facebook og lign. Kan folk gå ind og se mine foto via et link på min egen hjemmeside ?
Avatar billede darkwader Juniormester
31. marts 2018 - 17:23 #3
Har lige været inde i den. Smiler over hele hovedet. Men jeg syntes ikke jeg kan prisen på brug af den. Hvor meget man kan lægge op. Og kan linke op til facebook. Det sidst bør kunne lade sig gøre når man kan logge på via facebook
Håber du har løst til at svare :-)