01. april 2018 - 20:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Passer disse dele sammen?

Jeg har overvejet er opgradere min computer en lille smule, derfor har jeg fundet nogle dele som jeg synes godt om. Så hvis der er nogle der har forstand på og disse dele passer sammen, må i meget gerne skrive i kommentaren.

Jeg kunne ikke sætte billeder ind, så i får bare navne på delene.

CPU køler: Corsair Hydro Series H100i v2 CPU køler

Blæser: Corsair Air Series AF120, 120mm Blæser

Strømforsyning: Corsair SF600, 600W PSU SFX Form Factor

Processor: INTEL CORE I7 7700K / 4.2 GHZ KABY LAKE PROCESSOR

Jeg mangler stadig at finde et nyt motherboard, så igen hvis i kender et godt motherboard, send gerne lige et link.

- Jonas
Avatar billede puren Ekspert
01. april 2018 - 21:37 #1
Personligt ville jeg tage en AMD ryzen i stedet for en i7 der er lidt mere bang for the buck

Men ellers når vi ikke ved prisleje er det svært at rådgive men din i7 er kompatibel med den køler...

Men psu ville jeg nok give et hat op så der er zero fan technology i den
Avatar billede puren Ekspert
02. april 2018 - 00:46 #2
ved det ikke?? men hvis nu du kikker her https://ark.intel.com/products/97129/Intel-Core-i7-7700K-Processor-8M-Cache-up-to-4_50-GHz#tab-blade-1-0-6 det er intels egen siden om din CPU der står hvad sockets den passer til...

så skal du kikke på den køler du vil bruge om den understøtter den sockets din cpu har

Hint: din intel CPU sockets hedder noget med LGA
Avatar billede puren Ekspert
06. april 2018 - 11:51 #3
fandt du ud af det??
02. juli 2018 - 02:51 #4
Jeg valgte at lave en ny computer til 15k, alt passer sammen.... tak for hjælpen..