Avatar billede Slettet bruger
02. april 2018 - 21:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Favoritter i Chrome

I en Google Chrome browser ser det sådan ud: https://s9.postimg.org/wl68vxb1r/Unavngivet.png
Importere jeg favoritter fra Explorer, vises de i hele vejen hen i den der "linje" ...

Det er jeg ikke interesseret i. Vil gerne have det som her: https://s9.postimg.org/q7h5spvvz/Unavngivet2.png hvor jeg kan klikke på  "Genveje" (markeret med rød ramme) og få favoritetr frem i siden i stedet.

Hvordan laver jeg den første om, så det bliver som vist i den sidste?
Avatar billede store-morten Ekspert
02. april 2018 - 21:47 #1
Højre klik et tomt sted på Bogmærkelinjen -->
Tilføj mappe... --> Giv den navnet den: Genveje --> Dobbelt klik på: Bogmærkelinje -->
Gem
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2018 - 21:56 #2
Tak.

den oprettede godt nok en ny mappe da jeg imorrterede, men så slettede jeg bare den anden.

Ved du hvordan man fjerner "Apps" i øverste venstre hjørne?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2018 - 21:58 #3
Har fundet ud af det. Var bare et flueben ...

Tak for hjælpen.
Avatar billede store-morten Ekspert
02. april 2018 - 22:10 #4
Velbekomme 😎
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2018 - 16:31 #5
Sorry. det du har fortalt mig dur ikke!

Når man skifter til en ny hjemmeside end den man starter på, "forsvinder mappe". Så er den ikke længere synlig. Man skal så bruge tilbageknappen for at kunne se den igen.

Jeg skal af med den linje, så det ser ud som på billede to...!!

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2018 - 16:34 #6
Når det kan lade sig gøre på én computer, må det også kunne på en anden ...
Avatar billede store-morten Ekspert
03. april 2018 - 17:37 #7
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2018 - 20:27 #8
Er ikke med på hvor du vil hen med det billede?

Det du viser svare til mit billede nummer 2.

Den det er galt med ser som sagt ud som billede nummer 1. Når jeg her følger din anvisning, sker det jeg skriver i #5.

Der er tale om Chrome på to forskellige computere.
Det ene af mine billeder svare til det dit billede. En smallere grå linje. På det andet jeg viser, er der en bredere hvid linje. Det ser altså ikke ens ud. Og fungere ikke ens.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2018 - 20:29 #9
Så igen. Hvordan får jeg en Chrome browser der ser ud som billede 1 til i stedet at se ud og fungere som på billede 2?
Avatar billede store-morten Ekspert
03. april 2018 - 21:04 #10
2 forskellige computere med styrestem?
2 forskellige Chrome browser versioner?

Kan ikke forstå problemet desværre :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2018 - 21:33 #11
Nej det er to computere med Windows 7 home og samme Chrome version.

Forstår ikke du ikke forstår hvad jeg skriver. Syntes faktisk jeg har skåret det ud i pap ...
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2018 - 22:07 #12
Andre der kan hjælpe med dette???
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2018 - 13:00 #13
Nå, så opretter jeg spørgsmålet på ny.