Avatar billede jesperfrederiksen85 Praktikant
02. april 2018 - 21:24 Der er 1 kommentar

billeder i excel celle

Hej :)

Jeg håber der er en, som kan fortælle om det er muligt det jeg eftersøger.

Jeg har den første fane hvor der er en rullemenu, det emne jeg vælger, vil give en masse informationer på fane to, om det valgte produkt.

Men er det muligt at tilføje et billede. nogle gange ville det være mere forklarende end en tekst.

Alt information har jeg liggende i et dataark i fane 3. det er her jeg jeg gerne ville have billederne liggende også.

Mvh,. Jesper
03. april 2018 - 07:47 #1
Ja, det burde kunne lade sig gøre, men vil kræve lidt VBA kode samt at billederne kan identificeres entydigt alternativt hentes fra disk på entydig vis.