Avatar billede FFF Novice
08. april 2018 - 20:07 Der er 6 kommentarer

Facebook news feed

Mit news feed på Facebook har ændret sig. Det indeholder ikke længere info om, hvilke offentlige opslag, mine venner synes om. Opslag, hvor mine venner kommer med kommentarer, er stadig med i mit news feed. Jeg har ikke ændret noget som helst - hverken indstillinger eller min færden på Facebook, så jeg forstå ikke, at det har ændret sig. Jeg har hidtil altid fået både venners likes af offentlige opslag samt kommentarer til offentlige opslag i news feeded, men nu er det altså kun kommentarerne, jeg ser.

Hvordan kan jeg få "det gamle" news feed tilbage?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2018 - 05:50 #1
gå ind på tandhjulet i øverste højre hjørne.
gå meget nøje dine indstillinger igennem, hvad du deler, og hvad du ønsker at se.

så kan du ikke gøre mere. facebook spammer din wall med ting og sager, men i det mindste kan du vælge hvad du vil se fra dine venner.
Avatar billede FFF Novice
09. april 2018 - 06:17 #2
Hvordan kan jeg vælge, hvad jeg vil se fra venner? Jeg har jo netop aldrig ændret indstillinger og har tidligere kunnet se både likes og kommentarer til offentlige opslag, så jeg kan ikke forstå, at det er nødvendigt at gå ind og ændre indstillinger nu.

Men du mener vel, at man under "Prioriter hvem du vil se først" skal gå ind og vælge samtlige venner til?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2018 - 12:21 #3
fordi facebook ændrer ting uden at du ved det.
facebook bestemmer det hele, og det eneste du kan gøre er at vælge dine indstillinger.

at noget pludseligt laves om i feed, skyldes at facebook hele tiden laver noget om, og specielt lige i øjeblikket, efter den store hackersag
Avatar billede FFF Novice
09. april 2018 - 21:21 #4
Under "Prioriter hvem du vil se først" har jeg prøvet at vælge nogle venner, men det ændrer ikke rigtigt noget. Jeg ser deres opslag først i news feedet, men jeg ser stadig ikke de offentlige opslag, som de kan lide. Du siger, at jeg kan vælge, hvad jeg vil se fra mine venner, men jeg ved ikke, hvordan jeg får deres likes af offentlige opslag tilbage på mit news feed.

Og lad mig så i øvrigt spørge de Facebook-brugere, der kigger med her, om de har samme problem, eller om de godt kan se både venners likes og kommentarer til offentlige opslag?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2018 - 23:56 #5
du skal slå til "see posts from friends's friends" (venners venner)
det er det som mangler
Avatar billede FFF Novice
10. april 2018 - 07:47 #6
Det kan jo lige så vel være en artikel fra en avis eller et opslag fra en offentlig person, der likes - og ikke bare venners venners opslag. Alt dette var tidligere med på mit news feed.

Oplever I andre Facebook-brugere, der læser med her samme ændring, eller kan I godt se både venners likes og kommentarer til offentlige opslag?