Avatar billede oppes Seniormester
09. april 2018 - 19:37 Der er 6 kommentarer

alle programmer på skrift

Jeg vil gerne printe en liste af alle programmer som finns på min pc win10
Hvordan?
Avatar billede milter Ekspert
09. april 2018 - 20:10 #1
Vejledningen om Powershell i linket herunder virker fint på min Win10:

https://www.howtogeek.com/165293/how-to-get-a-list-of-software-installed-on-your-pc-with-a-single-command/

Vær opmærksom på, at den tekst, som skal kopieres og sættes ind, og som starter med "Get-ItemProperty HKLM:\Software...." , er længere end det, som umiddelbart kan ses.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2018 - 03:52 #2
hvad skal du bruge listen til ?
bare kig på listen over installerede programmer, og slet dem du ikke skal bruge.

en liste på papir er bare det samme som du til enhver tid kan se i kontrolpanel/programmer
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2018 - 09:13 #3
hvis du har ccleaner, så åben den. Vælg Værktøjer, og se på Afinstaller programmer - i bund/højre er der mulighed for at gemme som tekst-fil.
Avatar billede Mikael Ekspert
10. april 2018 - 10:37 #4
#2.. En udskrevet liste over programmer er da fint.. Hvis man fx. vil lave en ny win installation.

Det er ikke nemt at anvende "Kontrolpanel/programmer" EFTER en geninstallering ;)
Avatar billede oppes Seniormester
14. april 2018 - 18:13 #5
OK DET LYKKEDES
Avatar billede acore Ekspert
14. april 2018 - 18:33 #6
Så mangler du bare at give point til den/de der hjælp, samt at trykke på CAPS LOCK ;)