Avatar billede Finn Novice
10. april 2018 - 22:09 Der er 3 kommentarer

Søger hjælp til eksamens opgave i Excel og VBA

Jeg søger hjælp til løsninger af opgaver i Excel og VBA på HA 2. semester. Jeg er villig til at give et mindre beløb for det. Der er i alt 14 opgaver og hvis man har nogenlunde styr på de to programmer tager det umiddelbart ikke lang tid.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
11. april 2018 - 07:27 #1
Du skyder dig selv i foden. Lav dem selv.
Hvad vil du gøre hvis du kommer ud i erhvervslivet eller videre på anden uddannelse og du får opgaver ala dem i eksamen. Vil du ligeså betale dig for at få det lavet.
Avatar billede finb Ekspert
11. april 2018 - 09:40 #2
Læs hårdt på det
og løs nogle af de tidligere opgaver.
Avatar billede VBN Praktikant
11. april 2018 - 09:51 #3
Skriv til mig på vbn@excellentit.dk