Avatar billede oppes Seniormester
11. april 2018 - 18:07 Der er 4 kommentarer

hvordan kan jeg få kontakt til itunes

jeg bliver taget nogle penge for at har spillet candy saga eller lignende men min ibad har ikke varet i brug flere dagi det påstående tidsrum
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2018 - 18:19 #1
gør indsigelse i banken, og så får du et nyt kort og pengene tilbage
Avatar billede INK Ekspert
11. april 2018 - 19:54 #2
Hvis det er en faktura fra Apple App Store, så kontakt dem og gør indsigelse. Principielt bør man kontakte leverandøren for at rette en evt. fejl, medmindre der er tale om rent svindel.
Avatar billede oppes Seniormester
14. april 2018 - 18:17 #3
KAN MAN RINGE TIL APPLE APP STORE
Avatar billede INK Ekspert
14. april 2018 - 19:09 #4
Ja, på denne side kan duenten ringe eller blive ringet op

https://getsupport.apple.com/?caller=home&PRKEYS=