Avatar billede Jan Hansen Ekspert
12. april 2018 - 01:50 Der er 1 løsning

App Tasker bruge Saphe's tilstand

Hvordan kan man i Tasker lave det så når Saphe går fra dvale til tilsluttet så skifter telefonen hvilken bluetooth binding der er aktiv?

Er nybegynder med Tasker

Problemet er jeg har Samsung s3 smartur og Android Car som ikke kan være BT forbundne samtidig så hvis jeg kunne fange at Saphe bliver aktiv og med det smide uret af og Android Car på så.....

Mon der er en der kan guide mig?

Jan
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
17. april 2018 - 08:03 #1
har fået det til at virke