Avatar billede Kris Praktikant
12. april 2018 - 19:32 Der er 1 kommentar

HTML hjælp

Hej alle,

Jeg søger hjælp til noget programmering. Jeg har oprettet en hjemmeside hvor det er muligt at tilmelde sig et nyhedsbrev. Når brugeren har trykket på knappen "tilmeld" ønsker jeg at der kommer en lille besked med noget alla' "Tak for tilmelding". Kan det lade sig gøre at kode det i HTML, eller skal jeg gøre det i PHP'en?

Min kode ser således ud:

          <h1>Tilmeld dig vores nyhedsbrev</h1>
                <form method="POST" action="index.php">
            <input type="text" name="email" placeholder="Skriv din email her...">
            <button type="submit" class="button_1">Tilmeld</button>
                </form>

På forhånd tak!

- Kris
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. april 2018 - 08:28 #1
OBS. Ikke testet.

<button type="submit" class="button_1" id="tilmeld">Tilmeld</button>
<script type="text/javascript">
    document.getElementById("timeld").onclick = function () {
        alert('Tak for din tilmeldelse');
    };
</script>

Men noget á la det.