Avatar billede Jolles Professor
12. april 2018 - 20:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Malwarebite er blevet agressiv... og Panda

Malwarebytes fri version har fungeret fint, men er begyndt at kræve opgradering til premium ustandselig. Jeg har afinstalleret programmet.
Kan du foreslå et andet "malware-hapse program?

Samme med Panda forøvrigt. Som jeg dog ikke har afinstalleret endnu.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2018 - 20:14 #1
Det er så fordi du har valgt at installere den som en prøveversion i fuld program. Du bør kunne installere den kun som gratis uden den kræver du opgraderer.
Fjern programmer med Revo Uninstaller free, som rydder meget bedre op end den normale afinstallations metode.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2018 - 20:18 #2
Nå startede min Malwarebyte op og den sagde også at jeg kørte med den frie version og skulle opgradere. Det er så et nyt tiltag de har foretaget.
Skal lige sige det er en del måneder siden jeg har haft den startet sidst :-)
Avatar billede nopsen Ekspert
12. april 2018 - 23:07 #3
det er så vidt jeg kan se bare en opfordring til at købe den fulde version, omend lidt mere anmasende end tidligere.. programmet fungerer stadig fint, så bare ignorer beskeden.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2018 - 03:44 #4
der findes ikke bedre program end malwarebytes.
køb det!
Avatar billede nopsen Ekspert
15. april 2018 - 18:43 #5
jolles, husk lige at reagere på dine tildligere spørgsmål, du har 2 fra sidste måned du har oprettet, men har fuldstændigt ignoreret de input der er kommet.
Avatar billede Jolles Professor
25. april 2018 - 17:10 #6
Tak for hjælpen allesammen.
Mopsen: Jeg tror da jeg har besvaret alle...
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2018 - 17:39 #7
ja den ene har du jo lige lukket, så mangler du lige denne

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1022529