Avatar billede duvander Juniormester
14. april 2018 - 09:21 Der er 1 kommentar

Info skærm til brugere

Hej

Er der nogle der kender løsninger hvorpå.:

1. Jeg skal kunne opdatere Excel, word ark til iPad, helst online.

2. brugere skal kunne se excel ark og word samt der kan scrolles mellem flere side for at finde den information de behøver.

3. Nice hvis brugere ikke kan andet på IPAD eller Touch skærm.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. april 2018 - 10:04 #1
Du kan ikke låse en iPad ned på den måde, du beskriver.

Med det sagt, så synes ikke det er helt klar, hvad du reelt efterspørger - handler det om en webside, der kan præsentere et Word-dokument og et Excel-ark, eller skal det være noget cloud-storage, hvor brugerne kan hente dem?

Både Word og Excel er jo frit tilgængelige til iPad, hvis du ikke har det store behov for at kunne redigere. Skal du redigere, skal de kædes sammen med et O365-abonnement.