Avatar billede Marting Forsker
14. april 2018 - 13:07 Der er 7 kommentarer

En Lenovo fra win 8 til win 10 – (måske USB problemer?)

Jeg har en Lenovo som ikke kan se en

DCP-J562DW Brother

Og laver drevfejl til en HP Deskjet 3630 series

Tænker om det  kunne være selve USB driver?  På pc’er?
Har selvfølgelig prøvet at bytte om på stik med til USB portene
Men både UBS mus,  tastatur virker fint på pceren.  HP printeren virker helt perfekt på andre PC’er. og ved Brother kan ses på en anden pcer når jeg tilslutter den

Hvad kan være problemet ?

Hilsen Martin
Avatar billede Marting Forsker
14. april 2018 - 13:24 #2
220661

Ja det har jeg , og HP skriv den driver fejl
og Brother kan den pcer slet ikke finde så alt det er prøvet.
Jeg ved at finde et sted hvor jeg kan opload nogen skærmdump fra pc så i kan se det
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2018 - 13:28 #3
Bruger du usb 2porte?
Kan nogle af printerne tilsluttes på netværk i stedet så man kan teste om den kommer gennem der?
Har du tjekket på Lenovo hjemmeside om der er Win 10 drivere?
Avatar billede INK Ekspert
14. april 2018 - 13:32 #4
Jeg ville af-installere al software for begge printere og starte forfra. Det er vigtigt, du følger leverandørens anvisning nøje med hensyn til at køre installationsprogrammet og hvornår du må tilslutte printere med usb. Forkert rækkefølge og der kan gå kuk i det hele.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2018 - 17:23 #5
Enig i #4. Ved fra HP at i mange tilfælde skal softwaren installeres før printer monteres.
Avatar billede Marting Forsker
14. april 2018 - 19:50 #6
Jeg takker mange gange for hjælpen, Jeg har installeret  alle printer drivere og  har valgt at finde printerne via  WiFi  så nu køre det : -)

Hilsen Martin
Avatar billede 220661 Ekspert
15. april 2018 - 07:43 #7
Super :-)