Avatar billede Markus Hansen Praktikant
14. april 2018 - 13:31 Der er 2 kommentarer

Lav egen bærbar

Hej.

Jeg vil gerne lave min egen bærbar men ved ikke hvordan.
Er der nogle der ved det?
Avatar billede INK Ekspert
14. april 2018 - 13:52 #1
Nogle leverandører leverer bærbare pc'er, som du kan konfigurere med mere eller mindre ram, størrelse og type af HDD/SSD, m.m. Søg på nettet.
Kender ikke nogen, der leverer enkeltdele, der kan sættes i et bærbar chassis.
Avatar billede puren Ekspert
14. april 2018 - 15:13 #2
som sådan kan du ikke bygge din egen... du kan hos steder som dell (sørg for at få deres erhvervs modeller) pille lidt i det. men du kan sandsynligvis ikke vælge om det skal være Corsair eller G.skill ram de har højst sandsynligvis kingston. så valget er begrænset til hvor mange ram du vil have i den