Avatar billede Williamm Praktikant
15. april 2018 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nulstiller denne pc 28%

jeg har et problem med min computer den gider ikke nulstille den når til 28% også går den ikke videre den har stået på 28% i en time hvad skal jeg gøre ??
Avatar billede mort1 Ekspert
15. april 2018 - 15:29 #1
Hvad mener du med nulstilling, er du ved at formaterer, eller gendanne eller ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. april 2018 - 15:46 #2
#1
Jeg forstår heller ikke hvad der menes.....!
Avatar billede 450025 Ekspert
16. april 2018 - 02:46 #3
For og svare, er det lurt at Viliamm forteller hvilket system ha bruker, mulig han ikke vet det selv kanskje versjon 98? Mener den er utgått på dato. Forlengst.

Er han lidt oppgående ok kanskje Win7 bare en tanke det, skulle det være Win10 vil jeg anbefale at han tar et kurs i data teknologi, der fins kurs også for Win10.

Ellers kjøp deg en Bok for Dummis det får du i Bokhandelen. Svar på 28% finner du sikker der tror jeg.

Der er faktisk mange som ikke vet hvilket system dem kjøre så du er ikke alene.
Vi som hjelpere skal faktisk gjette dette utrolig?
Arne
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2018 - 07:16 #4
#3 Ind imellem skal vi andre hjælpere også gætte på hvad du skriver Arne ;-)
Og det samme tror jeg også spørgeren tænker :-)
Men jeg synes det er fint du deltager når du kommer med brugbar hjælp :-)

#0 Nå en maskine skal nulstille kan det være den er blevet bedt om at hente opdateringer- Og gør den det ved 28 % og der er mange af dem kan det tage tid.
Avatar billede 450025 Ekspert
16. april 2018 - 07:57 #5
#4 Ja kan være enig i svaret dit, Håper han forsto lidt av det jeg skrev det er jo fint om man vet hvilket system der brukes om det er Vista eller Win10.
#1 var nok nermere, virker som han var lidt i tvil han også da? Men vet svar på det meste.
#2 Er utrolig flinker han, lure nok på Hva der menes eller? Usikkerhet Rår.
Hva jeg skrev var kanskje lidt verre, lidt spøkefull også tror du at den som stille spørsmål kan bli flinkere, ikke sikkert han har tid nok ifølge svaret dit #4.
Får håpe en oppdatering hjelper uansett System.
Arne.