Avatar billede AOlsen Juniormester
15. april 2018 - 20:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fodbold notifikationer på Huawei P10 Pro

Jeg er for nyligt begyndt at få notifikationer om scoringer i fodbold kampe. Eksempelvis kom der her til aften updates på mål fra FCM mod Nordsjælland. Fik også champions league updates i sidste uge.

Jeg kan trykke nyttig eller ikke nyttig på notifikationen. Og hvis jeg trykker på den sendes jeg ind på et Google site med kamp detaljer.

Så det ligner en Google service af en art og derfor har jeg oprettet spørgsmål under Android kategorien. Jeg er også begyndt at få tilsvarende notifikationer med vejr/temperatur.

Jeg har ikke bedt om disse updates og vil egentlig gerne slå både vejr og fodbold fra. Er der nogen der ved hvad Google tjenesten hedder, om den er med i Android. Og vigtigst af alt hvordan man slår den fra.

Jeg har trykket ikke nyttig de seneste par uger på alt, men de er tilsyneladende ikke nok.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2018 - 12:57 #1
du har nok fået installeret et eller andet app som kommer med disse pop-ups - så du skal finde ud af hvad du har installeret, og derefter afinstallere det.
Avatar billede AOlsen Juniormester
16. april 2018 - 23:20 #2
Fik lidt mere tid og søgte på engelsk. Fandt ud af at vejr notifikationer og sport live score tidligere var en del af Google Now. Nu er det overflyttet til Google assistant.

https://www.google.dk/amp/s/fieldguide.gizmodo.com/hide-sports-scores-on-google-now-to-avoid-spoilers-1730482823/amp

Det er åbenbart Googles bud på skræddersyet info, der kunne interessere mig.

Jeg fandt ud af at slå det fra via Google browser. Hurra. Slut med fodbold updates om FC Nordsjælland