Avatar billede donnakaran Novice
18. april 2018 - 14:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i fletning word/excel

Jeg har lavet flette filer en million gange uden at få problemer :-) Men nu hvor jeg skal flette et medlemskort oprettet i word med en medlemsliste, som er en excel fil, bliver kun hver anden flettet, og jeg kan simpelthen ikke se nogen fejl. Det er kun fornavn og efternavn, der skal med på kortet. Jeg har derfor prøvet at slette alle de andre kolonner i excel filen, hvilket ikke har hjulpet, har også prøvet at flytte data over i word, hvilket heller ikke har hjulpet. Af 161 medlemmer bliver kun 81 flettet, og det er nøjagtig hver anden.
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
18. april 2018 - 15:22 #1
Måske der bruges ; ( Semikolon ) i stedet for , ( Komma ) eller : ( Kolon ) til at afslutte nogle af forekomsternes ende i Excel?

Kan være en indstilling i Excel, der har ændret sig.

Måske sprogpakke er opdateret?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
18. april 2018 - 16:06 #2
Du har sandsynligvis et ”Næste post” (Next record)-felt, som skal fjernes.

Hvis det er breve: Har du mon indsat et ”Næste post”-felt. I givet fald så fjern det. Word skifter automatisk til næste post.

Hvis det er etiketter/navne (betegnelse afhænger af Word-version): Der skal du have et ”Næste post” felt før hver post med undtagelse af første post.
Avatar billede donnakaran Novice
18. april 2018 - 18:41 #3
Tak Lene, det havde jeg nemlig