Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
20. april 2018 - 07:54 Der er 2 kommentarer

Synkronisering Yahoo <-> Gmail kalender

Jeg vil gerne online synkronisere en Yahoo kalender med en Gmail kalender. Jeg har læst på Google både at det kan lade sig gøre og at det ikke kan lade sig gøre.
I Yahoos kalender er der imidlertid givet en mulighed med bl.a. at synkronisere med Gmails kalender og her har jeg tastet en Gmail konto ind. Der meddeles herefter, at synkronisering er i gang, men der sker ikke rigtig mere og Gmail kalenderen bliver ikke synkroniseret.
Skal der gøres mere/andet for at få det til at fungere?
På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2018 - 09:07 #1
har du totrinsbekræftelse på google-kontoen? så mangler du måske at indtaste koden.
Eller gør du det korrekt, jf google:

Synkroniser din Google-kalender (visning og redigering)
I nogle kalenderapplikationer kan du synkronisere din kalender via din Google-konto. Det betyder, at du kan tilføje og redigere begivenheder fra enten Google Kalender eller den anden applikation.

Åbn den anden kalenderapplikation.
Find funktionen til at tilføje en anden konto. Du kan muligvis finde den under "Indstillinger" eller "Præferencer".
Log ind med din Google-konto. Hvis du bruger Totrinsbekræftelse til din konto, skal du angive en appadgangskode.
Følg trinnene for at tilføje din Google-kalender.
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
20. april 2018 - 09:52 #2
Ja - der er netop totrinsgodkendelse. Jeg prøver dit råd.