Avatar billede Marc F. Mester
22. april 2018 - 17:34 Der er 2 kommentarer

Bruge hjælp til Visual Studio 2017 & Microsoft Expression web 4

Hej alle sammen :-D !
Jeg har download & installeret Visual Studio 2017 & Microsoft Expression web 4, men er ikke helt tilfreds med de to programmer.
I Visual Studio 2017 mangler da lidt værktøj & design & split view.
Så er spørgsmålet: hvordan kan tilføje disse features? Er det overhoved muligt?

Og hvad det angår med Microsoft Expression web 4:
Denne program har det hele (værktøj & design & split view),
men viser gemte hjemmesiden fra nettet ikke korrekt.
Så er jeg lidt usikker om at Microsoft Expression web 4 er måske for gammel.

Håber I kan hjælpe mig :-)

På forhånd tak :-D
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2018 - 18:03 #1
coffeecup er meget bedre
https://www.coffeecup.com/html-editor/
Avatar billede keysersoze Guru
23. april 2018 - 10:05 #2
VS2017 har selvfølgelig split view - du fx aktivere den ved doobeltklik på de to modsatrettede pile øverst til højre i dit editor-vindue. Jeg har aldrig set nogen bruge design view men derfor kan man nu godt - det kan aktiveres i tools -> options og hvis du laver statisk html (og ikke web forms) skal du åbne dine filer med open with.