Avatar billede donpatron Praktikant
23. april 2018 - 14:10 Der er 3 kommentarer

SØGER EN SANG SOM BLEV SENDT PÅ THEVOICE TV I SIN TID.

Dengang The voice havde deres tv kanal, sendte de en sang/musikvideo, hvor der ikke som sådan blev sunget reelt set, men der blev nærmest talt hen over et musik spor.

Lyrikken bestod egentlig bare af en masse forskellige facts, om alverdens ting og emner, imens der kører en musik video som illustrerer de facts, som blev fortalt.

Det eneste jeg kan tage udgangspunkt i lyrics set, er at der bliver fortalt, at for hver cigeret man ryger, mister man 5 minutter af ens liv. Samtidig ser man 5 minutter blive trukket fra et ur.

Det foregår på engelsk, men kunne sikkert godt være dansk produceret. Vil skyde på, at de her INFO sange, blev sendt et sted mellem 2004 og et par år frem.

hvis nogen kan hjælpe ville det redde min dag! mvh. HP
Avatar billede klt Seniormester
23. april 2018 - 14:36 #1
Lazyboy "Facts Of Life"

Og ja, det er delvis Dansk, da det er Søren Rasted det stod bag.
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. april 2018 - 14:39 #2
Jeg har surfet lidt på nettet og fundet dette link:

https://genius.com/Gretchen-peters-five-minutes-lyrics

Håber jeg har ramt plet.
Avatar billede puren Ekspert
23. april 2018 - 14:39 #3
det var Lazyboy med Facts of life