Avatar billede Keld Nielsen Forsker
23. april 2018 - 18:46 Der er 1 kommentar

Flytte kontakter fra Windows Live Mail til Outlook 2016

Jeg har brug for at flytte mange - rigtig mange kontakter fra Windows Live Mail til Outlook 2016 - nemt nok - MEN, de er opdelt i forskellige kartoteker, og det har jeg brug for kommer med over i Outlook.
F.eks. kan en gruppe hedde 'sponsorer' og lign.

De vejledninger jeg finder blander det hele sammen i een stor pakke.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2018 - 13:42 #1
kender ikke Windows live mail, men jeg ville prøvet at kopiere kontakt-mappen (feks. sponsorer) til en mail og sende denne mail - måske det virker?