Avatar billede Jannickhess Professor
24. april 2018 - 17:44 Der er 5 kommentarer

Onedrive fyldt op, (flytte nogle af filerne til ekstern Hdd ?

Jeg ønsker ikke at synkronisere, alle mine filer over til min computer da min hdd på den ikke er så stor, internet på den.

Men kan jeg evt flytte nogle af disse filer,  over til min eksterne Hdd
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2018 - 18:06 #1
#1 kopier filerne til ekstern disk
#2 slet dem på onedrive
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2018 - 20:04 #2
Hvis du er online altid, så klik på sky i systembakken (åbner onedrive) klik på de tre prikker top/højre og vælg indstillinger.
I fanebladet 'gem automatisk' så ret dokumenter og billeder til ondedrive.
I fanebladet 'indstillinger' sæt hak i Spar plads...
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2018 - 20:06 #3
Sorry - vælg #1 - jeg havde lige opfattet det som din hd var for lille til filer. Din hd er åbenbart ok, men din online-plads er brugt.
Avatar billede Jannickhess Professor
25. april 2018 - 18:45 #4
Hejsa Claes57

Vil du fortælle nærmere hvordan man gør, da jeg ikke kan finde gem automatisk
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2018 - 19:19 #5
højreklik på sky-ikon i systembakken, og de tre prikker, og indstillinger
https://www.dropbox.com/s/1k18yv8bxdfeftw/image077.png?dl=0
ret i fanebladet 'gem automatisk' så den bruger online
https://www.dropbox.com/s/y25uqkzqmup9sv6/image078.png?dl=0
derefter vælg fanebladet indstillinger, og sæt den til at spare plads
https://www.dropbox.com/s/lce0gc7r2ud6n0i/image079.png?dl=0