Avatar billede micwar Mester
26. april 2018 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Aktiver flere afkrydsningfelter i Adobe Acrobat PRO DC

Hej

Jeg har det skema hvor jeg skal have mange afkrydsningsfelter i.
Kan man have en som aktivere alle på en gang, og hvis man fjerner et kryds i et felt så forsvinder de andre ikke?

Ved at hvis man laver en Chek Box og trykker Ctrl så får man en som gør det samme, men hvis jeg så fjerner krydset i den anden forsvinder den også fra den første.

Håber det kan lade sig gøre
Avatar billede falster Ekspert
26. april 2018 - 19:37 #1
Hvis du mener sætte kryds i alle på én gang og at krydsene derefter kan slettes enkeltvis, kan du oprette et "Vælg alle"-afkrydsningsfelt og så give dette en "Mus op" handling - Kør et JavaScript - med koden i "det øverste grønne" svar her:

https://answers.acrobatusers.com/Create-Checkbox-checks-checkboxes-q4851.aspx

(Jeg har lige teste. Det virker.)
Avatar billede micwar Mester
26. april 2018 - 23:35 #2
Hej Falster
Jeg kommer først på computeren på lørdag og kan tjekke det, men glæder mig til at afprøve det, jeg skriver når det er testet.
Avatar billede micwar Mester
29. april 2018 - 21:04 #3
Hej Falster

Jeg kan ikke få det til at virke.
Når jeg vælger Mus op hvad skal jeg derefter køre?
Har ikke prøvet at kode i Adobe før.
Avatar billede falster Ekspert
30. april 2018 - 00:15 #4
Jeg har en ældre Acrobat end dig. Men handlingen ved Mus op er "Kør et JavaScript" og så sætte koden ind i tekstfeltet for scriptet.

Det ser ud som den øverste figur her:

https://answers.acrobatusers.com/In-Acrobat-XI-Standard-I-javascript-debugger-state-article-q145516.aspx

Marker så Run a JavaScript (Kør et JavaScript) tryk på Edit (Rediger) og sæt koden ind.
Avatar billede micwar Mester
30. april 2018 - 07:13 #5
Så fik jeg det til at virke.
Gjorde flere ting galt, men efter at ændre navne til det der står i koden, virkede det (Store og små bogstaver tæller)
Tak for hjælpen Falster