Avatar billede Mark Praktikant
27. april 2018 - 12:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rum temperatur

Hej

Vil det gøre skade hvis computeren står i et rum med svingende rumtaperetur?

fra ca 10 grader-25 grader.

Hilsen Mark
Avatar billede milter Ekspert
27. april 2018 - 12:45 #1
Nej, inden for de temperaturer er der ikke fare for nogen form for skader.
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. april 2018 - 13:05 #2
Jeg ved det ikke, men kunne forestille mig, at der også kunne være svingende luftfugtighed,,,,,,!
Avatar billede milter Ekspert
27. april 2018 - 15:00 #3
#2.

Hvis temperaturen ændrer sig meget pludseligt, dvs. inden for et par minutter, fra 10 til 25, og luften indeholder meget fugt, så kan der måske dannes en smule kondens. Men jeg tror ikke, det er tilfældet her.

Jeg husker et tilfælde for nogle år siden, hvor en gamer på Grønland var nervøs for sin dyre maskine, fordi han tog den med sig til LAN-parties om vinteren og måtte transportere den udendørs. Hans nervøsitet var nok noget mere velbegrundet :-)