Avatar billede lurup Ekspert
27. april 2018 - 21:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan man blande en hjemmeside med alm. hjemmeside programmer og wordpress

Kan man blande en hjemmeside med alm. hjemmeside programmer og wordpress ??
Avatar billede Slater Ekspert
27. april 2018 - 21:19 #1
Hvad mener du med blande? Hvad mener du med hjemmesideprogrammer?
Avatar billede lurup Ekspert
27. april 2018 - 21:28 #2
Jeg er ved at lave en alm forside i wordpress men syntes det er svært at lave en side med 3 billeder lige under menu linie.
Vil lave det i et andet system og lægge det ind som html tekst.
Har hotel på one.com
Avatar billede mort1 Ekspert
27. april 2018 - 21:32 #3
Du kan bruge utallige programmer sammen men WordPress, hvis det er det du vil. Der er mange forslag til Putins på nettet
Avatar billede Slater Ekspert
27. april 2018 - 21:36 #4
Så det du spørger om er om du kan indsætte din egen HTML på et Wordpress-site?

Der er svaret ja.

Jeg ved dog ikke helt hvad du mener med "et andet system". Hvis du mener et andet CMS, så bliver det pludselig svært.
Avatar billede lurup Ekspert
27. april 2018 - 21:52 #5
Findes der et plugin til wordpress der gør det nemmere at indsætte 3 billeder på forsiden som skal bruges som billede med link
Avatar billede mort1 Ekspert
27. april 2018 - 23:03 #6
Ja, f.eks. Elementor, som er utrolig nemt at arbejde med
Avatar billede stjans Guru
28. april 2018 - 08:58 #7
Brug en builder eller et tema med een indbygget, såsom Divi.

Så er den fixet på under 10 sekunder :-)
Avatar billede Ulrich S Juniormester
19. maj 2018 - 21:51 #8
Som der bliver skrevet ovenfor, så skal du klart bruge en builder her. Det er dog vigtigt at du undgår at det tager for meget på page speed, så jeg vil anbefale noget ala Siteorigin.

Håber at det lykkes!