Avatar billede Nicolai Hing Praktikant
28. april 2018 - 11:06 Der er 5 kommentarer

Hvilke pc skal jeg vælge?

1: https://www.mm-vision.dk/visiongaming/vision-game-VG-pc
ændring - 8 - 16 GB ram
  ⠀⠀⠀    ⠀ Tilføjet 1 TB harddisk
  ⠀⠀⠀⠀⠀  Tilføjet Silent CPU upgrade

2: https://froggaming.dk/produkt/simplegamer/
ændring - Tilføjet Cryorig M9i
  ⠀⠀⠀⠀⠀  Degradering af grafikkort fra Asus Dual 6GB - Asus Dual 3GB
  ⠀⠀⠀⠀  ⠀8 - 16 GB ram
  ⠀⠀⠀⠀  ⠀Tilføjet 1 TB harddisk

For begge PC er Windows valgt fra og Computer skærmen er Asus VG248QE.

I må også gerne give forslag for opgradering, som ville være en god ide at gøre nu.

Spiller som regel din gennemsnitlig e-sport spil og Fortnite, men ville også have muligheden for at streame på Twitch.
Avatar billede puren Ekspert
28. april 2018 - 13:30 #1
Jeg havde nok fundet 1000 kr mere og bygget den selv. Proshop har en combo med Asus Rog bundkort og en 8700k i7 til 4000 dertil nogle ram og en gpu, psu, kabinet og cpu køler

Hvis du ikke har mod på dette ville jeg nok finde ud af noget andet de maskiner er små især hvis du vil streame fra den. Og 3gb I grafikkortet er absolut ikke meget
Avatar billede eurositi Ekspert
28. april 2018 - 16:31 #2
Froggamings ser for dyr ud ift. hvad man får. Du kunne også overveje at tilpasse denne, hvis budgettet skal holdes under 7000: http://topdata.dk/product-config.asp?id=11880
Avatar billede Nicolai Hing Praktikant
28. april 2018 - 17:53 #3
Er ikke så vild for at bygge selv, da jeg ikke har den store interesse for det og kan godt lide at være på den sikker side, tænkte nemlig også om det var det værd at bygge en pc selv da det skulle være meget dyrt, ikke?
Har ikke et konkret budget, jeg kan godt opgradere, tænkte bare om de pc var gode nok for nu, tænker jeg altid kunne opgradere i fremtiden.
Avatar billede Nicolai Hing Praktikant
28. april 2018 - 17:57 #4
den fra "froggaming" er taget fra en pc fra "TOPDATA", spurgte om han kunne lave den samme og så var den fra "froggaming" billigst
Avatar billede puren Ekspert
30. april 2018 - 16:22 #5
er det dyre?? NEJ på buildet fra mm-vision.dk spare jeg ca 200 kr og fra froggaming.dk spare jeg ca 400 ved at handle i proshop på en samle selv løsning.

eneste forskel på stumperne er RAM´ne, froggaming.dk bruger team vulcan og jeg valgte Crucial