Avatar billede Kevin Noer Praktikant
30. april 2018 - 18:04 Der er 8 kommentarer

Fremstår siden ikke utroværdig?

Hej,

Jeg har en "diskussion" med ejeren af www.scandinavian-sun.dk som jeg skal hjælpe med Facebook-annoncering.

Jeg er ikke i tvivl om hvorvidt jeg kan få en masse besøgende ind til hans hjemmeside med nogle gode solide Facebook-annoncer, men jeg mener virkelig bare at hjemmesiden fremstår utroværdig (hvilket den ikke er, han er en mega cool fyr der er god til hans arbejde).

Jeg mener jo at siden skulle personliggøres meget mere, fx. med et billede af Claus hvor der står "Jeg går hele vejen for at du laver en god investering" (eller lign.)

Og at de enkelte boligsider skal have en salgstekst på DANSK istedet for 5 linjer på engelsk. (det er kun danske besøgende han rammer fortiden).

Jeg vil virkelig gerne have noget feedback! Ville i finde siden troværdig nok til at lave en konvertering?

Han vil jo måle mig på om han får opringninger, og det tror jeg ikke han får som hjemmesiden ser ud nu.

Målgruppen er familier lige over middelklassen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. april 2018 - 18:42 #1
Nu er hele konceptet som sådan råddent, uanset hvor "cool fyr" han er. Det gavner så heller ikke sagen, at du forsøger at skabe lidt (falsk?) hype om det her.
Der er MANGE der har forsøgt det samme nummer, som du forsøger her og holdningen er som regel den samme....
Avatar billede Kevin Noer Praktikant
30. april 2018 - 18:47 #2
What? Det skal jeg lige forstå? hvad har jeg gjort galt??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. april 2018 - 19:11 #3
Okay, jeg leger med.
Nej, jeg kunne aldrig drømme om at investere på den baggrund.

Har du brug for feedback fra målgruppen "familier lige over middelklassen" er Eksperten ikke det mest oplagte sted at søge. Så ville jeg selv være gået til et bureau i stedet og bedt dem udsøge en repræsentativ gruppe til en spørgeskemaundersøgelse.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. april 2018 - 19:14 #4
Hvad i al verden skal danskere i Dubai? der er for varmt til udendørs, der er politikker, der forhindre danskere i at leve efter danske normer, er man (dansk) religiøs, så kan Biblen ikke medbringes (det kan være, det kun er Saudi, der har den regel).
Enten er man udsendt af et dansk firma for at sælge, eller man søger feriebolig - og mht feriebolig, så vil man næppe vælge et at de dyreste steder med flest begrænsninger.
Avatar billede milter Ekspert
30. april 2018 - 19:20 #5
Ingen, som overvejer at købe bolig i det område af Mellemøsten, vil mene, siden fremstår utroværdig pga. brugen af engelsk. Jeg har boet derude i 11 år.

Bortset fra det, så finder du en masse IT-kyndige i det her forum, og for mange af dem vil dit indlæg her blive mistænkt for forsøg på clickbaiting. Og mange herinde vil også automatisk pga. deres kendskab til sociale mediers arbejdsmetoder automatisk tænke: "Fandemig nej, den hopper jeg ikke på"  :-)
Avatar billede Kevin Noer Praktikant
30. april 2018 - 19:57 #6
Tak Milter, så du synes den er fin nok som den er?
Avatar billede milter Ekspert
30. april 2018 - 20:50 #7
#6.
Umiddelbart vil jeg som dansker med erfaringer fra området mene, at brugen af engelsk er helt acceptabel.

Derimod finder jeg ikke følgende ordlyd på deres hjemmeside om Dubai acceptabel: "Enhver fordom eller negativ fremstilling bliver hurtigt gjort til skamme –". Den slags kan man kun skrive, hvis man har en maksimal synsvinkel på 5 grader, eller hvis man er bange for at blive verfet ud af landet med 24 timers varsel. En mere troværdig tekst om det emne ville have indeholdt 0 tegn, dvs. en total udeladelse.

https://www.alaraby.co.uk/english/comment/2017/12/6/gulf-migrant-workers-are-being-abused-in-complete-silence
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
01. maj 2018 - 08:40 #8
Hvis du ikke også kan hjælpe ham med onsite optimering, er du nok ikke den rigtige, at kaste facebook annoncepenge efter!

Siderne mangler generelt onsite optimering, både vedr. hastighed og indhold!

Fuldt ud enig med "milter", engelsk tekst er ok! men kan optimeres ....