Avatar billede Holm Praktikant
02. maj 2018 - 15:53 Der er 4 kommentarer

Hjælp, min musetast virker ikke ..

Jeg håber nogen vil hjælpe mig, da jeg ikke kan få min musetast til at virke efter jeg har logget mig på computeren, en Toshiba Satellite C55D. Jeg har siddet med computeren og arbejdet og printet noget ud i et regnskabsprogram,- og nu virker den så ikke. Jeg har forsøgt at genstarte den uden held, trykket FN tasten sammen med F-tasterne uden held. Når jeg genstarter den virker musen indtil jeg logger mig på, - så er den gal.. Kan jeg have deaktiveret den på anden måde.. eller ser det meget værre ud ?! På forhånd tusind tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2018 - 16:01 #1
geninstaller musedriveren, hvad mærke er den ?
ellers skal du installere bundkortdriverne

noget er gået i ged..
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. maj 2018 - 18:36 #2
Hvis du har Systemgendannelse aktiveret, kan du gå tilbage til før din mus begyndte at opføre sig underligt.
Avatar billede martens Guru
02. maj 2018 - 22:02 #3
Avatar billede aditya kin Juniormester
23. august 2018 - 16:34 #4
Very nice and interesting
https://www.welookups.com