Avatar billede Kyhnau Praktikant
02. maj 2018 - 23:45 Der er 6 kommentarer

Sidehoved i word mangler

Hej
Jeg har et problem med at når jeg opretter et dokument i word, og laver et sidehoved til dokumentet. Bliver hele sidehovedet slettet, også selvom jeg har gemt det.
Er der nogle der ved hvad man kan gøre for at få rettet op på det problem, så det ikke bliver sletter?
Håber der er nogle venlige sjæle der kan hjælpe en dreng i nød.
Avatar billede Mikael Ekspert
03. maj 2018 - 10:24 #1
Du får nok bedre svar, HVIS du oplyser hvilken Office/word du anvender ??

Udgaverne er ikke helt ens ;)
Avatar billede Kyhnau Praktikant
03. maj 2018 - 10:41 #2
Det er word 2016, jeg anvender.
Avatar billede perwolf Forsker
03. maj 2018 - 13:30 #3
Jeg vil tro, at der er en indstilling, der står forkert. Tryk på fanebladet Filer-->menuen Vis-->Sæt flueben i punktet "Vis blanktegn mellem sider i udskriftslayout"-->Klik OK
Avatar billede ber Juniormester
14. maj 2018 - 14:58 #4
Tak til perwolf! Det virker ... Jeg sender ikke rare tanker til Microsoft - der er for meget bøvl med at gennemskue, hvad der nu er galt efter en opdatering :-(
Avatar billede aditya kin Juniormester
23. august 2018 - 16:36 #5
aditya kin har ikke oprettet nogle spørgsmål.
Avatar billede aditya kin Juniormester
23. august 2018 - 16:37 #6
Very nice and interesting
https://www.welookups.com