Avatar billede Nadia Praktikant
03. maj 2018 - 14:17 Der er 1 kommentar

HEADSET JUSTERE SELV LYDEN

Hej alle!
Er i færd med at hjælpe et call center, som har problemer med at deres headset automatisk justerer deres lydstyrke i mikrofonen. Dette vil sige at når de taler med deres kunder, regulerer den op og ned i lydniveauet. Jeg har været inde og fjerne funktionen under lydindstillinger, således at den er sat til at gøre intet.
Jeg har talt med de fra deres dialer system, og de har ikke en funktion i deres system som tillader at justere på lyden.
Derfor er jeg nu lidt på bar bund omkring hvad der kan gøres, jeg har fundet frem til at der er en funktion mere man kan slå fra, ved at gå ind og sætte dialer programmet som et ikke opkalds program, og dette skulle hjælpe på det. Men hvordan og om det virker, ved jeg ikke.

Håber der er en derude der sidder med svaret

på forhånd et kæmpe tak

Nadia
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2018 - 15:52 #1
næ, det kommer an på deres tlf program.
skype gør for eksempel det du siger der