Avatar billede hkv Forsker
03. maj 2018 - 16:29 Der er 3 kommentarer

Fullrate

I Fullrates app kan man optage telefonsamtaler. Er der nogen der ved, om og hvordan man downloader en af disse samtaler til sin computer?
På forhånd tak.
M.v.h.
hkv
Avatar billede claes57 Ekspert
03. maj 2018 - 17:56 #1
fullrate har en support - der er ofte flere ledige, der står og laver ingenting i deres reklamer - sæt en af dem i arbejde
Avatar billede mort1 Ekspert
03. maj 2018 - 17:57 #2
Jeg kender ikke det nævnte program, så måske er der noget specielt, men - på min telefon lagres alle former for lyd under "Music", herfra kan den ønskede optagelse trækkes over på computeren.
Slut telefonen til pc'en, herefter vælges "Min computer" - Vælg telefonen (Her står telefonens navn sandsynligvis, sammen med dine drivebogstaver - klik på "Phone" - herefter på "Music" - under Music vælger du det det lydstykke du skal bruge - Træk det over på pc'en.
Avatar billede hkv Forsker
03. maj 2018 - 22:26 #3
claes57 - havde jeg faktisk gjort inden jeg stillede spørgsmålet, men var i kø ud over min tålmodighed!
mort1 - har jeg prøvet, men kan ikke finde disse filer under Music.

Må nok sætte tålmodigheden på prøve igen, og så kontakte de ledige ved Fullrates support.