Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
03. maj 2018 - 20:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HEOS problem med TIDAL

Kære eksperter

De sidste uger har jeg ikke kunnet afspille musik fra TIDAL via mine HEOS afspillere i hjemmet. Jeg får blot fejlmeddelelsen “Kunne ikke streame fra TIDAL. Prøv igen senere.”

Der er tale om 2 forskellige HEOS 1-højttalere, en HEOS AMP HS1 og en HEOS AMP HS2. Alle giver samme fejl.

Jeg har premiumabonnement på TIDAL, og kan sagtens spille musik via tidal, når jeg ikke anvender HEOS-appen. HEOS-komponenterne kan også sagtens spille andet musik (f.eks. Radio eller musik fra min server).

Alt hardware har nyeste firmware, og HEOSappen er fuldt opdateret.

Jeg har prøvet at logge ud og ind af TIDAL-kontoen nogle gange, og også prøvet at genstarte alle HEOS-komponenterne.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre - nogen ideer?
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2018 - 22:01 #1
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
03. maj 2018 - 23:21 #2
Det kan godt være, at det er løsningen (ved ikke lige hvordan), men det er bare lidt underligt at problemet pludselig opstår, uden at der har været ændret ved netværksopsætningen.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2018 - 07:27 #3
windows firewall kan godt finde på at lukke ting (den app som styrer højtalerne)
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
07. maj 2018 - 21:21 #4
Jeg aner ikke hvorfor, men det blev løst ved at gå ind og rette DNS på alle Heos-højttalerne til 8.8.8.8.