Avatar billede plok Forsker
04. maj 2018 - 10:34 Der er 1 løsning

SummaSummarum v3.0 - Nogen somkan hjælpe med et download link?

Hej.

Jeg har igennem mange år brugt SummaSummarum v3, men efter de lukkede desktop versionen, og det er blevet online, kan jeg ikke reinstallere det på min "ny-firmaterede" pc.

Er der nogen som kan være behjælpelig med et link, eller andet?

God dag.
Avatar billede ottobp Novice
04. maj 2018 - 11:36 #1
hejsa  Plok....    jeg  var  for  år  siden  een  af  de  større  forhandlere    af  Summa    men  kan  ikke  se  om  du  var  een  af  mine  kunder...

ja  du  kan  stadig  få  din  anskaffede  version  3  licens  til  at  køre  på  en  offline  installation  idet  omfang  at  du  har  programmet  til  version  3  (3.7  er  den  seneste  version).

kan  hjælpe  .....  så  giv  mig  et  PB    så    vi  kan  de  hvordan  du  kommer  videre

hed  den    www.ivaerksaet.dk    (men  den  url  eksisteerer  ikke  mere)