Avatar billede frem-ad Professor
04. maj 2018 - 18:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

photoshop gem billed med usynlig baggrund

Hej
Jeg har fået nogle AI filer, jeg har ikke illustrator så jeg åbner dem via photoshop (jeg har fået en nyer udgave end tidligere).
Jeg vil gemme dem i biled format, med den usynlige baggrund, det plejer og være PNG fil, men nu er den ikke der som i kan se. Hvad er det så?

Se her: https://ibb.co/muFheS
Avatar billede milter Ekspert
04. maj 2018 - 18:21 #1
Hvad mener du med "Jeg vil gemme dem i biled format"?

Dit link viser ikke noget billede, kun hvilke muligheder du har for at gemme det på din computer. Hvor har du fået billedet fra, og hvad skal det bruges til?

Prøv at læse linket herunder for at se, om det har noget med dit problem at gøre:

https://whatis.techtarget.com/fileformat/PSD-Adobe-Photoshop-default
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
04. maj 2018 - 18:33 #2
Png-formatet understøtter ikke CMYK farver.
Konverter til RGB - så kan du gemme som png
Avatar billede frem-ad Professor
04. maj 2018 - 18:52 #3
ok tak
Avatar billede poko1 Ekspert
04. maj 2018 - 19:48 #4
Jeg tænker tit på hvorfor folk gemmer i Overførsler Du fører dem jo ingen steder hen!
Det første jeg gør er at omdøbe mappen til Nedtaget. Det er jo det man bruger den til eller? Gem dog i Billeder i stedet
Avatar billede frem-ad Professor
05. maj 2018 - 08:49 #5
poko1 fordi filer der kommer ind og jeg kun skal gør noget ved og så om 48 timer er det ude af min pc og det kommer ikke ind igen.